8 augusti 17:17

Hallåååååå, jag är hemma igen =)
&jag har haft grymt kul på eskilscupen.
Vi kom dit i torsdags och lämnade bara grejerna i skolan och fixade oss lite och sen tog vi bussen till HIF's match. Jag, Ebba, Hanna & Becka kollade bara en stund eftersom att vi hade ståplats och det var jävla trångt så vi gick och satte oss utanför. Fast vi hade allt väldigt trevligt där :)

Har haft grymt kul, både på matcherna och på skolan :)
Första matchen vi spelade va mot spjutstorps if och det blev 2-0 till oss, 3 mål blev bortdömda så det skulle igentligen vara 5-0.
Resten utav matcherna spelade vi faktiskt jätte bra, förlorade hälften ungefär tror jag.
Vi gick till D slutspel och förlorade där mot ett danskt lag med straffar.
Fast vi slog Asarum med 2-1, och Asarum gick till A slutspel..
Vi missade också fotograferingen eftersom att vi hade en match då, men det var ju lika bra eftersom att jag alltid blir så otroligt ''bra'' på bild -.-

Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. love u girls<3

Kommentarer
Postat av: awwiee

Okii tack så mkt för din åsikt ;D

2010-08-09 @ 18:19:00
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0