4 augusti, tror jag.. 21:12

Hej vackra du
Jag håller på att packa, som jag har ''hållt på med'' hela dagen.. Jag kommer ingen vart hur jag än gör.
Varje gång tänker jag ''nä nu jävlar! nu ska jag sätta fart och bli klar!'' fast det är ju lättare sagt än gjort.
Somsagt så har jag inte kommit nån vart och jag vet inte vad jag ska packa heller. &tja.. det kan ju bli lite svårt att packa när jag inte vet vad jag ska packa.
Fast nu MÅSTE jag sätta fart! Varken jag vill eller inte.. Jag vill ju i alla fall komma iväg imorn till skåne :)
Ska bli grymt kul! tror jag..
Jag ska till eskilscupen med laget :) Hoppas att det blir lika bra som förra året.
Ni får i alla fall vara sådär smått trevliga via mobilen. I alla fall när jag önskar =)

Jag är en tuff chey, och tuffa cheyer packar! Hur lång tid det än tar så ska det fasiken bli klart! hoppas jag :x..

jonas brothers<3

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0