1 augusti

Efter tre hela veckor så är jag faktiskt hemma.
Men inte så länge eftersom att jag ska till skåne igen på torsdag. Eskilscupen med laget.. &det ska väl bli kul, antar jag. Olivia är ju med denna gången i alla fall, tack o lov för de.

Jag har ingenting att skriva om på bloggen längre, så den åker väldigt snart bort. Antar jag..
Det gör väl även bilddagboken också, eller? heh, ska inte lova för mycket.

Idag gjorde faktiskt jag maten, lasange :x Jag har tvättat och hängt upp tvätt också :)
Imorn ska jag också tvätta och sånt eftersom att dom flesta kläder och sånt som jag ska ha med till eskil har jag haft i skåne, så de får vara som det är.
Vi hörs, kanske

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0