14 april

Har inte skrivit på två dagar, HEHE
nämen jag har faktiskt vart med olivia =)
både igår och idag faktiskt :)
I måndags va vi hemma hos henne, och haha..
Vi gick ut på de lilla taket på övervåningen hon henne, vi
tog ut hennes karaoke och jag koppla in mikrofonen och höjde
till högsta volym.
Jag sa hej till alla som gick förvbi, fast dom bara kolla och sen
gick iväg :(
Olivia tyckte att jag va pinsam, hur kan hon tycka de :O
Haha, sen kollade olivias granne på mig, och jag ba ''hej olivias granne!''
och då gick olivia in, för hon tyckte att de va pinsamt, vilket
jag inte förstår XD
&igår va jag med henne också, fast då drog vi hem till mig o
hoppa studsmatta :)
Och typ nörda vid datorn i en halvtimme, och jag gjorde milkshake också (H)
wiho, sen skulle vi i alla fall till träningen, eller ah, de va fem minuter kvar
tills vi skulle gå, så vi gick ut o hoppa..
olivia : Jag ställer alarm så går vi när det ringer.
jag : Okej, bra
olivia : Jag tar högsta volym så att vi hör!''
jag : Så bra
*hoppar en stund*
jag : Har vi inte hoppat väldigt länge nu? Vad e klockan?
olivia : *kollar mobilen*
olivia : Oj! jag hade på ljudlös!


så smart e hon! 'Y
Vi kom i alla fall inte försent till träningen :)
Påtal om träning, haha.. jag o Becka garva typ hela
träningen XD
Vi va hästar som såg ut som kossor och hade en åsnerumpa.
HAHA
i love you babe<3<3

Nu när vi slutade skolan så va de några som skulle ''demostrera'' typ.
Eller ah, nästan hela skolan skulle de x)
Eftersom att fler lärare kommer att få sluta, och då kommer vi att bli större
klasser..(n)
Så dom som nu va med skulle typ gå till kommunhuset och stå utanför
o skrika eller nått, och tidningen skulle komma dit.
Men ja palla inte, så jag drog hem med Johanna, fast just nu
e jag själv hemma :P
Och nu ska jag göra annat, WÄHÄ.

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0