10 april

Kommit hem från matcherna nu :)
Förlorade med båda lagen, 6-4 med 98erna. Med 96erna vet jag
inte vad de blev.
Men kul va det i alla fall! :)
Fett varmt och vi spelade på konstgräs i vb :)

Spelar med hjärtum imorn igen, hoppas att det går bättre denna gången.
Jag fick inte till nånting förra gången.
Men imorn är min kära storasyster med och spelar också ;)
&pappa hänger med o kollar :)
Träning på tisdag med, yey (y)
& i sommar så åker vi till mellerud, vitasanna med 98erna,
och skåne, helsingborg med 96erna :)
Fett kul kommer det att bli :D

Kanske sätter upp studsmattan imorn, ifall vi hämtar dendär saken
som man sätter fast fjädrarna med.
man får ju hoppas lixom (H)

Juste!
Mitt internett cpar sönder, det är nånting med nån grej..
Så jag kommer i alla fall inte vara inne på datorn, inte på msn och de i alla fall, beroende på hur lång tid de tar att laga det. Hur man nu fixar det :P
men vi får la hitta nån lösning på't, för det är trotsallt inte bara min dator som cpar.
Det är min, ebbas och pappas ena.
visst är det intressant? eller inte.
MEN JAG TVINGADE ER INTE TILL ATT LÄSA DE =)
happ, flera dagar utan mig, kanske flera veckor, maybe flera månader?
hur ska ni stå ut..?
SMA I ALLA FALL :D

OCH jag och olivia har vart gifta i 7 månader och en dag idag :*:*:*
i love you sweetie<3
09-09-09
för
-all-tid

plus att mitt rum är rätt okej för första gången på 654039052 år, om ens då?

PUSSSSSSn_

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0