9 april

Dagen började bra, jag trodde att jag skulle kunna få vara glad
när jag äntligen kom ut o va med vänner, kunde få vara glad
första gången jag gör nått kul på lovet (skåne är ett undantag)
Men fandå.
När jag kommer hem och sätter mig vid datorn så börjar allt,
ni kallar mig saker, ni beter er som om att jag hade förstört hela
erat liv eller nått. Vissa snackar inte ens med mig?
och helt ärlig, jag vet inte vad jag har gjort?
Jag har inte snackat med någon av er på hela lovet, och ändå
ska ni vara på?
Jag snackar först med en, vi skrattar tillsammans och allt..
senare så, vettefan vad som händer, men förändras gör den i alla fall.
Den börjar skicka punkter när jag frågar vad som har hänt.
Senare snackar den inte alls med mig, som om jag inte finns?
Vafan är det för stil?
Jag vet inte vad jag har gjort varken dig eller dom flesta andra,
så snälla, kan ni inte berätta?
Tänker ni fortsätta såhär så kan ni ju bara glömma mig.
Som ni kanske redan gjort..
Men jag tänker inte dras ner i eran skit.
Visst vill jag hjälpa er med de ni har svårt med.
Men inte på dehär sättet?
men ifall det är så ni vill ha de, så ah, goodbye då.


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0