8 april

Okej, nu vet jag att vi ska samlas i hjärtum kvart över fem.
Jag vet också att Amanda antagligen ska med, och att jag kanske åker med dom.
Det är ju inte edet som spelar dåva, bara några spelare som ska vara med hjärtum :)
Jag tror att detta kommer att bli bra!
ett lycka till maybe?
Jag ska ta o fixa mig nu, o packa.
Eftersom att vi ska åka om tre timmar :$
och ah, dom som känner mig vet att jag inte.. ehe.. är så snabb på att fixa mig.
Så därför tänkte jag börja i tid för en gångs skull.
Fast ioförsej, fint folk kommer sent.
MÄHÄ.
fast jag är inte fint folk.
Jag är cool, inte som alla andra.
Okej, jag är som alla andra, och de vill jag inte.
Jag vill vara speciell, allså får jag jobba med de lite till.
Några förslag?
Äh, skitsamma.
MHM
lycka till i alla fall?

Kommentarer
Postat av: Tiildaa ♥

vilken tur,

fint folk kommer sent.. haha okej!

jag vet nog att de tar lång tid att göra iordning sig för dig, haha!

Lycka till söt anna (L)<3

2010-04-08 @ 15:36:06

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0