7 april

Vaknade utav mobilen, för att några skickade sms -.-
Vid sju på morgonen :O
Lyckades i alla fall somna om, sen vaknade jag vid tio, utav sms, igen.
kollade på dom, &somnade om, med mobilen i handen. Så den har sovit med mig
en stund :*
Vaknade i alla fall runt elva sen, utav mobilen igen -.-
Men äh, lika bra att gå upp, kunde ändå inte somna om efter de.
Nu är klockan då 13:13, och jag sitter i pyamas :P
Jag ska ta o ta på mig någonting, och sen ska jag försöka fixa bloggen :)
Det kommer bli mobbat, men ni får stå ut ;)
Om jag ens orkar fixa de?
Kanske gör de lite senare, vettefan.
blääää, jag vet inte vad jag ska skriva..
jamen så bra!
OKEJ
haha cp


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0