6 april

ANNA IS BACK!!
yeah, du gillar't ;)
Idag har jag typ inte gjort så mycke, la mig rätt tidigt igår
Vid 11 nån gång, så jag vaknade runt tio.
Sen åt jag frukost, o satte mig o nörda vid datorn.
Hade träning vid halv sex också :)
Spelade match mot killarna, yeaaahmmhmhm
Imorn åker ebba till sthlm, och mamma jobbar, så jag kommer vara
hemma sjäääääääääääälv :D
me like (y)
säg till ifall ni vill hitta på nått (y)
yeah, imron ska jag prova med videoinlägg, och jag ska fixa bloggen.
Om jag kan, vet lixom inte hur man gör riktigt, men jag ska prova 8D
videoinlägg sår jag försöka fixa, ahfan! nu jävlar!
jag är inte speciellt bra på o sitta o snacka med mig själv, men ni får stå ut :D
nämen då säger vi så du!
HA DE GÖTT ALFONS!!!!!


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0