5 april

tjena kerstin!
har vart i skåne i några dagar nu, så har inte haft  datorn
som ni kanske har märkt :P
Har ju äna inte gjort inlägg på länge.
Men nu glömmer vi de, så lätt som de e :D
anyway
jag har badat i havet :D
andra april doppet, gjort utav anna, även känd som den bästa (H)
yeah, både andra och tredje april badade jag i havet.
Eller ah, badade o badade ;)
gick i, stog en stund, doppade mig, sprang upp x2
jag har bevis på de, som jag lägger in inom kort :)
Har vart inne i ystad och shoppat också (y
köpte en tröja på jc för 199:- :)
Letade efter bikini också, fast jag hittade ingen som jag ville ha.
&jag har spelat fortboll med folk på stranden på kvällarna :D
har vart uppe vid ale stenar o vart uppe vid ringen också.
systemkameran dog första dan och vi hade ingen laddare med oss -.-
men mamma hann ta kort på mig när jag badade i alla fall :D
Men resten utav bilderna fick bli med min lilla söta rosa kamera :*
&mobilen..
inte världens bästa, men funkar :)
samma där, bilder kommer, nån dag

påvägen hem från skåne, fem timmar, så satt jag o lyssna på musik.
spelade om låten varje gång den va slut.
sjuukt bra.
dagens drog :




Kommentarer
Postat av: tiiildaa $

jag skulle aldrig bada i havet nu :o

men de är skönt att du är hemma.. för jag vill ha något att läsa :)

KRAM §

2010-04-06 @ 07:42:38
Postat av: du vet vem...:P

Bra att du tog bild när du badade iaf!då har du ju bevis att du gjorde det:D<33

2010-04-08 @ 00:28:46

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0