30 april


Ingen skola för mig idag.
Har vart hemma och kollat på film.
Ont i halsen, huvet, är cp förkyld &går o hostar hela tin.
Har i alla fall lyckats städa mitt rum och fixat mig lite :)
Just nu sitter ja o lyssnar på musik, ska snart ner o äta. Tror jag :P

Hey man, jag är kär i Sterling Knight. Bara så alla vet :*
 
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




Imorn är det kalas/fest/party eller vad man nu ska kalla det.
Mormor&morfar har vart gifta i massor utav år, och därför ska vi fira det
med släkten =) Grattis<3 om det nu är det man säger..?

Valborg
Jag skulle igentligen till skåne denna helgen,
men mamma skulle tydligen göra lite grejer så det får bli nån
annan helg..(n)
Anyway, jag och niko kanske drar te thn nån dag, får se hur de blir =)
Vad ska ni hitta på?
hehehhehehehehhehehe hejdå

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0