21 mars

Nu har niko dratt hem. Feting kul har vi haft de :D
Nu sitter jag i alla fall och försöker hitta på nått
ställe o praoa i två dagar på. Jag kommer att praoa i sthlm
5-6 maj. Nått förslag på vad jag kan praoa med?
Tänkte monki först, men jag hittade ingen mail adress, och
ehe, jag vill helst inte ringa ;P
Sen kollade jag på cafeét vid götgatan, och där fanns de mail adress
så jag tänkte maila in och se vad dom svarar, men jag vet inte om jag vill än :P
Plus att jag måste veta ifall Bella ska med eller inte..
Så jag hade tänkt o ta o ringa henne nu, har gjort de flera gånger
redan, men hon svarar ju inte -.-
aja, har du nått förslag så skriv gjärna! behöver all hjälp jag kan få, eftersom att
det inte är speciellt långt kvar tills jag ska praoa.
okejråååå
men ciao

Kommentarer
Postat av: ebba

se&hör ;)

2010-04-23 @ 23:16:02

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0