packa&sånt ♥

Idag blir de väll till att packa, åker ju till sthlm imrn :))
Kul ska de bli.. Fast jag ska ju inte packa hela dagen
vara ngn? ♥


puss på dagen igår!
skitkul, vi vaknade runt 11.. Gick upp och åt frukost
sen ner te datan och skulle snacka mick med david&gustaf
men eftersom att dom va fega så neka dom hela tiden -.-
men tillslut acca gustaf,
så de blev att snacka me han lite, inte för att han va social..
Men de gick ändå :D
sen fixade vi oss, åså dansade rebecka, jennifer &felicia för mig ^^
hihi, åså smygfimade jag och becka jennifer när hon dansade med
hon märkte oss efter vi hade filmat i 5 minuter ^^
hihi, sen gick ja tp hem och åt
och sen blev de datan (yy)
ahjuste, vi snacka i tele igår med! :D
först ringde vi gustaf, men han svarade inte
sen ringde vi isak, men han va på fotbollsträning
sen ringde vi en annan isak, men han klicka oss p;
för att han va i affären ^^
men vi messa me han ist :D

Nu sitter jag här iallfall.. Får la gå ner och äta frukost snart
lyssnar på samma låt hela tiden -.-
de e sjukt störande..
men den fasnar liksom p;
skriver mer senare idag
pussssssss på alla söta som läser&följer (L)
ciiiao ♥ //a


Kommentarer
Postat av: becka andersson

i gonna miss you !<3

2009-10-29 @ 17:54:20
Postat av: Tiiildaa -

men anna, har du raderat alla andra inlägg? :O <3

2010-05-14 @ 08:22:23

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0