olivia kommer från rymden :)

hellö, vart me olivia hela dagen idag :)
kul som faen XD
först va vi hemma hos henne, och så nörda hon sig vid datan
sen fick hon dampryck och hoppade på mig
så döda hon mig, så nu finns jag inte för er som undrar :(
aja, hon nöp mig..
åsen så gick vi hem te mig, så skulle ja hämta pengar för vi
skulle te cafét.. men vi stanna hos mig en stund och körde
kronan, så skulle hon bomba på mig, så träffa hon andra
handen så ja började fan blöda XD
hon bah satt å asgarva åt mig =(
sen kom vi iaf iväg te cafét.. och hon satt och försökte ta
kort på mig hela tin, de e störande -.-
sen gick vi te boström för vi skulle köpa nårra saker.
också tog de tp 8976541 år för olivia att bestämma sig för
vilken dricka hon skulle ha, men de blev tillslut cola till mig och
fanta te henne.
så skulle vi köpa chips me, men de tog faktiskt inte så lång tid som
de brukar ta, tack och lov :p
nu sitter vi iallfall här och jag ska visa henne hur man lägger
upp låtar på bloggen, så nu får ni en låt bara för de :)
kysshej leverpastej (h'
btw, jag vet att jag är coolast (h


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0