lööööördag (y)

förlåt för att jag inte har lagt upp fler inlägg på ett tag nu.
Har lixom inte hunnit..
anyway, igår tränade jag och becka va gulli&sov hos mig =)
vi hade en massa kul, och becka blev lite avis ett tag ^^
hihi jag älskar dig bv :)<3
hon åkte hem förut idag.
Så drog familjen te badhuset
myysigt vare =)
förutom när jag fick ont i öronen hela tin,  eftersom att jag
skulle dyka ner på botten och hämta nårra jävla ringar hela tin
som kusinerna slängde ner..
men dom e söta (a)
åsen kom vi hem hit, så skulle nicholas sova
så jag gick upp me han, men då va han inte längre trött.
Så han låg och drog i min mobil hela tiden när jag försökte
smsa med folk, de va därför jag inte svarade så fort ifall ni
undrar ;D
Nu sitter jag iallafall här, får la se om jag tränar imrn
fortfarande förkyld (n)

pusssshej

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0