resor, pengar, språk

Hej
vaknade vid halv två ungefär
smsade hela kvällen igår typ ;*
och pappa skapar konto åt mig idag, så de är bara att
hålla tummarna och hoppas att de går bra för mig :D

Jag och mamma kollade på resor igår, de fanns en billig resa
till indien, en sista minuten resa
jag ''snälla mamma, kan vi inte åka?!''
mamma ''men man måste åka på måndag, och då börjar skolan''
jag ''men snälllllla?!''
mamma ''men kolla, man måste vara borta över två månader''
''åh, fan'' tänkte jag då..
men jag tänker fortsätta kolla resor, för jag vill åka nånstans ;d
och som jag sa så ska pappa skapa ett konto åt mig idag,
jag ska spara och lägga in pengar, de är som ett lotto ungefär
lägger jag in typ 500 nu så kan jag få ut typ 5000 när jag tar ut de :D
men jag kan också få ut runt 50..
om de går för dåligt för mig så byter jag såklart.

Mamma kom hem nu :)
så jag ska ta på mig och fixa mig lite, sen får jag se vad jag gör.
Påtal om resor föressten, jag ska bli reseledare när jag blir större (y)
värsta as kul att få vara utomlans och hjälpa folk.
De bästa som finns ju :D
Så jag tänker redan nu försöka lära mig tyska av mamma :)
Och jag vet..
de är långt kvar till jag blir ''större'' åså..
men man kan ju drömma? visst? =)


                                                                                    / annnnnnnnnna =)


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0