emma&emilia är här :*

hej
hur mår ni?
idag har jag lekit med emilia
vi lekte med dockor, dockor kan inte gå
dom heter docka bara
jag ska jobba med min mamma när jag blir stor,
i hennes sko affär
jag älskar min mamma
pappa älskar jag också
och jennifer och rebecka
och malva och meja
hon bor brevid mig
sen älskar jag pappa, igen
älskar jag emilia också
jag ska ha en jätte stor buss när jag blir stor
den ska vara rosa med ljusblåa blommor på
jag ska ha fem djur när jag blir stor
en hund som heter kim och är grön och gul
en gris som heter fia och är mörkblå
en get som heter obé och är orange och älskar apelsiner
en fisk som heter cally och är vit
och en kanin som heter olivia som är svart och blå

a, de va allt om mig
ciiiiiao
                                                             / emma, sötaste unge som finns! :*


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0