bara vara

sitter och lyssnar på bästa johan <3
och bara är
de faktiskt mysigt :)
och jag längtar som in i H tills ja ska på konsert igen!
saknar som fan
gbg & k-stad, ingenting jag glömmer. Aldrig någonsin
de pirrar i magen varje gång jag ser dig, varje gång jag tänker på dig
du är helt fantastisk
underbart vacker
du är allt man någonsin kan önska, mer till&med!
din musik räddar dagen för mig
och de bästa är att jag ser dig varje gång jag är i mitt rum
de pirrar till i magen, hela tiden
johan palm, my antidote
johan palm, my king
johan palm, my hero
i love you!

detta va min åsikt, jag tvingade inte dig till att läsa den
och jag har inte bett om att höra din, så du behöver inte kommentera :)


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0